poniedziałek, 16 maja 2011

Bottomless

Damska torebka to miejsce, w którym da się znaleźć chyba wszystko. Pamiętam moje zdziwienie, gdy na jednej z lekcji, w 3 klasie podstawówki, sprawdzaliśmy zawartość torby mojej nauczycielki i wyciągnęliśmy z niej młotek i gwoździe. Muszę przyznać, że tego się nie spodziewałam.

Choć moja torebka, z pozoru wydaje się być normalna, czasem zaskakuje mnie jej wnętrze. Na dzisiaj przygotowałam parę zdjęć rzeczy, które każdego dnia mam przy sobie.

Zawsze noszę przy sobie coś do poczytania. Choć zazwyczaj lekturą okazuje się mój ukochany K MAG, dzisiaj w szkolnej torbie zawitało setne wydanie magazynu EXKLUSIV, w którym ukazał się wywiad z Korą. :)
Kolejny przedmiot, który ciągle mam przy sobie to moje perfumy. Madame od Jean Paul Gaultier'a szczególnie przypadły mi do gustu, choć zapach od D&G, 18 La Lune, jest równie cudowny!
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie telefon komórkowy i mój poszkodowany IPod są najważniejszymi rzeczami znajdującymi się w środku mojej torby! Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki, więc z odtwarzaczem się nie rozstaję. Również komórka jest mi niezbędna, aby móc kontaktować się z przyjaciółmi.

A co znajduje się w Waszych torbach? :)

2 komentarze:

  1. świetne zdjęcia :D ja zawsze mam mnóstwo papierków po słodyczach:))

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nigdy nie mam nic konkretnego bo ciągle przpakowuję rzeczy z jednej torby do drugiej;)

    OdpowiedzUsuń