niedziela, 19 czerwca 2011

What about your nails?

Daaawno tutaj nie zaglądałam. Dzisiejsza notka niezbyt wyszukana, ale zawsze jakaś.
Od jakiegoś czasu mam na komputerze zdjęcia ulubionych lakierów do paznokci i postanowiłam je tutaj dodać. Kupowanie tych kosmetyków sprawia mi ogromną przyjemność, a każdy kolejny lakier w mojej kolekcji wywołuje na mojej twarzy uśmiech. To niby drobiazgi, a jednak bardzo je lubię.

lakiery - Miss Sporty


Postaram się zrobić w końcu jakieś zdjęcia i w następnym poście dodać wreszcie jakąś stylizację. (:
Miłej niedzieli! :)

3 komentarze:

  1. love those colors. x


    p.s. I'm having a $50 giveaway if you'd like to check it out. :) x
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobną kolekcję (; lubię twój blog, tylko za często się nie pojawiasz...a szkoda ;c
    obserwuję i zapraszam do siebie jeżeli zechcesz (;
    nowa jestem ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję i ze spokojem, będzie mnie tutaj więcej! :)

    OdpowiedzUsuń