piątek, 12 sierpnia 2011

Crochet

Od dawna na blogu nic się nie dzieje i dzisiaj postanowiłam to zmienić. Ostatnie dwa tygodnie były bardzo pracowite, ale również radosne i przyjemne. Wczorajszy dzień spędziłam z dwiema ukochanymi osobami i korzystając z okazji wykorzystałam Agnieszkę do zrobienia zdjęć na bloga. :)
Mimo iż mamy wakacje i środek lata, słońce niechętnie wychodzi zza chmur, fundując nam nieprzyjemną pogodę, chociaż i ta, ma swoje plusy. W tym stroju połączyłam ze sobą beże i brązy, z oliwkowym koronkowym topem i granatowymi spodniami. Zestaw bardziej jesienny niż letni, ale w końcu trzeba dostosowywać się do pogody. :)

MIAŁAM NA SOBIE :
MARYNARKA - ZARA
TOP - ZARA
SPODNIE - H&M
BUTY - TK MAXX
BRANSOLETKI - H&M
PIERŚCIONKI - H&M, STRADIVARIUS
TOREBKA - X

7 komentarzy:

  1. Maju, mogłabyś napisać coś o butach, jakie będą modne jesienią?:) Serdecznie pozdrawiam, super blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten blog jest już zawieszony. zapraszam tutaj -> http://floating-personalities.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki ;)
    pierścionek jest rozmiaru Small, czyli S. myślałam że będzie dobry, ale chyba jednak mam grube palce ;o xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś sliczna i masz ciekawy styl :)

    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na konkurs, który organizuję razem z jednym z zagranicznych sklepów internetowych- do wygrania bon na zakupy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaaa, było by mega dobrze! : D

    OdpowiedzUsuń
  6. bradzo fajna stylizacja. ;) Połączenie kolorystycznie jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, kobieca i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń