piątek, 8 lipca 2011

Afraid of Everyone

Jak do tej pory, moje wakacje są bardzo udane. Dużo się dzieje, przez co nie mam czasu na nudę. Open`er już za mną, więc mam teraz sporo czasu na spotykanie się ze znajomymi i robienie zdjęć na blogspota. :)
Bluzka to jeden z moich najnowszych nabytków z Bydgoszczy. Koturny, które sklejałam już trzy razy i zepsuta torba, to mimo wszystko jedne z moich ulubionych rzeczy.


MIAŁAM NA SOBIE :
BLUZKA - TK MAXX BYDGOSZCZ
KOTURNY - H&M
SPODENKI - H&M
TORBA - TK MAXX POZNAŃ
PIERŚCIONKI - RESERVED, STRADIVARIUS

2 komentarze:

  1. przejrzałam sobie kilka wpisów wstecz i musze przyznać, że koturny faktycznie na stałe wpisały się w twoje outfity. i szczezrez się nie dziwię, wygladaja naprawde świetnie.

    style-notfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka, koturny, torba. wielbię. <3

    OdpowiedzUsuń