poniedziałek, 11 lipca 2011

Union Jack

Sukienki i spódniczki, to coś czego nigdy nie lubiłam. Do tej pory, w mojej garderobie większość miejsca zajmują spodnie, ale sukienek, na szczęście, przybywa! Gdy tylko w sklepach pojawiło się pełno kolorowych, neonowych rzeczy, od razu się do nich przekonałam, niestety w spódniczkach dalej czuję się niepewnie.
Jak już pewnie zauważyliście, beżowe koturny na stałe wpisały się w mój codzienny wygląd.Kopertówkę z motywem Union Jack znalazłam w TK MAXX'ie i kosztowała mnie całe 23 zł. Grzechem byłoby jej nie kupić. :)

MIAŁAM NA SOBIE :
SUKIENKA - ZARA
KOPERTÓWKA - TK MAXX (Leko London)
KOTURNY - H&M
NASZYJNIK - NO NAME
PIERŚCIONKI - H&M

1 komentarz:

  1. Cześć. Gdzie kupiłaś te bransoletki? Szukam takich od dawna...:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń